VW T3

Volkswagen Tipas 2 (T3) buvo trečiosios kartos Volkswagen Transporter ir buvo parduodamas visame pasaulyje. Taigi  Transporter ar Caravelle Europoje, Pietų Afrikoje mikroautobuso ir  Šiaurės ar Pietų Amerikoje Vanagon tipais

Didesnis ir sunkesnis, nei jo pirmtakas, T2 –  mažiau suapvalinto stiliaus – daugiau kampuotas T3 buvo pagamintas Vokietijoje 1979 m. ir gaminamas  iki 1990 m.  Pietų Afrikos rinkai  ir ilgiau.

Skirtingai nei  T2 , T3 gaminamas atsižvelgta ir į vairuotojo ir keleiviu patogumus , pavyzdžiui, vairo stiprintuvo sistema , oro kondicionavimo , centrinis durų užraktas, elektra valdomos ir šildomi veidrodėliai,  makiažo veidrodėliu apšvietimas  ir  apšviečiama daiktadėžė .

 

T3 (arba 25), iš pradžių buvo pradėti gaminami   aušinami oru ir vėliau vandeniu aušinamais varikliais.

Varikliai

Benzinas :

Buvo keturi bendri Benzininio variklio variantai, tarp 1979 ir 1991, su keletą sub-modeliais

 

  • Vandeniu aušinamas (1983 m.)
    • 1,9 litro varikliai:

1,9 L (1913 cc) (83 AG) (Serial # DH) vandeniu aušinamas (arba „Wasserboxer“) variklis naudojamas į 1983 ½ 1985 modelių,, kurie naudojami yra kuro įpurškimo sistemą vadinamas „Digijet“ (skaitmeninis Jet-tronic)

1,9 L (1913 cc) (59 AG) (Serial # DF) 8.6:1 suspaudimo laipsnis, 34-pic karbiuratorius

1,9 L (1913 cc) (76 AG) (Serial # GD) 8.6:1 suspaudimo laipsnis, 2E3 arba 2E4 karbiuratorius

1,9 L (1913 cc) (55 AG) (Serial # EY) 7.5:1 suspaudimo laipsnis, 34-pic karbiuratorius

1,9 L (1913 cc) (89 AG) (Serial # GW) 8.6:1 suspaudimo laipsnis, Bosch Digijet elektroninėms degalų įpurškimo

2,1 litrų varikliai:

2,1 L (2109 cc) (95 AG) (Serial # MV) Wasserboxer, naudojamas iki pabaigos Vanagon importo į JAV 1991 metais. Šis variklis naudoja daugiau pažangesne variklio valdymo sistemą, dar žinomą kaip Bosch „Digifant I“, kuris dabar skaitmeniniu būdu valdomos uždegimo laikas, taip pat kuro tiekimo.

2,1 L (2109 cc) (90 AG) (Serial # SS) 09:01 suspaudimo santykis Wasserboxer

2,1 L (2109 cc) (112 AG) (Serial # DJ) 10:01 suspaudimo laipsnis, Digijet įpurškimas, parduodami tik Europos šalyse

 

Dyzeliniai varikliai

Skirtingai nuo standartinių butų  keturių benzininių variklių, šio  modelio visų dyzelinių variklių variantai buvo inline konfigūracijos.

  • 1,6 L (1588 cc) (48 AG) (Serial # CS) Dyzelinis I4 , JAV 1982 modeliams.
  • 1,6 L (1588 cc) (70 AG) (Serial # JX) Turbo I4.
  • 1,7 L (1715 cc) (54 AG) (Serial # KY) Natūralus įsiurbimo I4. 5-cilindrų

 

 

 

Informacijos šaltinis Wikimedia, ruošė Vladislovas (Vlaras)