VW T5

Naujo dizaino sukūrimas Volkswagen T5 tik truputį pakeista išvaizdą, bet variklių diapazonas pasikeitė labai rimtai.
Automobilis gaminamas su daugiau nei 100 įvairiausių variantų – nuo 800 kg iki 1.4 tonos krovos, nuo 5.8 m³ iki 9.3 m³ vidaus tūrio. Šis priekiniais ratais varomas modelis buvo parduodamas su trimis ratų bazėmis, trijų aukščių variantais ir gali pasiūlyti daugiau specialių kėbulo variantų – nuo krovininių, keleivinių iki greitosios pagalbos automobilių. Populiariausias Caravelle variantas gali būti paprastu reisiniu mikroautobusu ir prabangia asmenine transporto priemone, talpinančia daugiau keleivių, nei bet kuris kitas prabangus lengvasis automobilis.

Šiemet sukanka 60 metų nuo pirmojo automobilio Volkswagen TV serijos, šiandien pristatysime penktos kartos Caravelle. Per septynis leidimo metus, Caravelle daugeliui gamintojų ir vartotojų tapo jei ne etalonu, tai viršūne, į kurią reikia skintis kelią . Artėjant jubiliejui T5 truputį pagražino.

Lengvas makijažas

Atnaujintas T5- tai tokioje situacijoje, kad atnaujinimai gali tik pakenkti gerai reputacijai, nei pridėti populiarumo. Todėl išoriniai pakeitimai minimalūs: naujos lempos radiatoriaus grotelės, padailintas priekinis bampeis, veidrodžiai ir galinės lempos.
Viduje atnaujinimų dar mažiau pastebėta- panelė prietaisų ir vairas Golf IV stiliuje, bėgių perjungimo pavaros mechanizmas tapo ne toks masyvus.

Naujas vairas atrodo gan elegantiškai, o ir panelė ne tokia grubi.
Image resized to 83% of its original size [600 x 400] Prietaisų skydeliai Golf IV stiliuje, gerai derinasi su klasikiniu Caravelle T5 interjeru.

Variklių gama

O varikliai montuojami jau kiti. Caravelle T5 statomi tik dvilitriniai varikliai, tai visiems gerai pažystamas benzininis (115 AG) , naujas turbo dyzelis kelių variantų ( 102 AG, 140AG, 180AG ). Transmisijos pasirinkimas nepakito. Penkių pavarų dera su benzininiais ir silpnu dyzeliniu varikliu. Likę varikliai su DSG arba šešių pavarų „mechanika“.